اخبار
1395/9/23 سه‌شنبه
ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان /زمستان 95

.

ثبت‌نام عتبات از 21 اذر  تا 1 دیماه

ثبت‌نام از 21  اذرآغاز شده و تا 1 دیماه ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت www.labbayk.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

ضمنا لینک ثبت نام درسمت چپ سایت پیام نور طبس گذاشته شده است


  خواهشمند است قبل از ثبت نام به دقت نکات ذیل را مطالعه و رعایت فرمائید:

  1- کلیه دانشگاهیان اعم ازاساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاه ها می توانند درثبت نام عتبات دانشگاهیان شرکت نمایند.

      2- کلیه دانشگاهیان می توانند به صورت فردی ویا در صورت تمایل تا دو نفر همراه : شامل همسر و دو فرزند را نیز به همراه خود ثبت نام نمایند. دراین دوره نیز، دختران دانشجو می توانند به صورت فردی و مجردی ثبت نام نمایند.

      توجه: اعزام دانشگاهیان  به همراه پدر و مادر به هیچ عنوان مقدور نمی باشد .

      3- ثبت نام از تاریخ 1395/09/21 آغاز و تا تاریخ 1395/10/01 ادامه خواهد داشت.و قرعه کشی در تاریخ 1395/10/04توسط ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان انجام خواهد شد و نتیجه از طریق همین سایت و پیام کوتاه به اطلاع برگزیدگان خواهد رسید .

            تذکر- باتوجه به اینکه تعدادی از دانشگاهیان اقدام به بستن پیامک های تبلیغاتی نموده اند ملاک اطلاع رسانی به دانشگاهیان محترم پیامک نبوده و از کلیه ثبت نام کنندگان درخواست می شود پس از تاریخ قرعه کشی به همین سایت مراجعه کرده و از نتیجه قرعه کشی مطلع شوند .

      4- هر فرد می تواند در هنگام ثبت نام تاریخ سفر خود با دو اولویت را انتخاب نماید. و درمرحله قرعه کشی برای هر تاریخ، قرعه کشی مجزا صورت خواهد پذیرفت .

      5- آژانس اعزام کننده از استان محل تحصیل و یا تدریس خواهد بود. تعیین کاروان و تاریخ اعزام، توسط شخص زائر خواهد بود و امکان جابه جائی درمراحل بعدی وجود نخواهد داشت .

      6- افرادی که اولویت اعزام خود را در کاروان های مناسبتی مثل ایام تعطیلات نوروز(24اسفند لغایت 7 فروردین)، انتخاب نمایند توجه فرمایند که هزینه سفر در این ایام بنا بر تصمیم سازمان حج و زیارت؛ حدود 15 درصد افزایش خواهد داشت. همچنین با توجه به ثبت نام بیشترمتقاضیان در این کاروان ها، امکان پذیرفته شدن در قرعه کشی کمتر خواهد بود.پیشنهاد می شود برای بالا بردن شانس پذیرفته شدن در قرعه کشی تاریخ های غیر مناسبتی را انتخاب فرمائید.

      7- اعزام دانشگاهیان با توجه به دوری و نزدیکی استان ها به مرز؛به صورت زمینی و یا هوایی صورت می گیرد و در برخی استان های بزرگتر هر دو نوع اعزام موجود است .

      8- هزینه کاروان های عتبات دانشگاهیان در هنگام ثبت نام و انتخاب تاریخ مشخص می باشد. به طور میانگین هزینه کاروان های هوایی 1/700/000 تومان و زمینی 1/200/000 تومان خواهد بود، که با توجه به دوری و نزدیکی به مرز نرخ هراستان متفاوت می باشد. درجه کاروانهای در نظر گرفته شده برای دانشگاهیان در اعزام های هوایی درجه A و در اعزام های زمینی درجه C می باشد.   

توجه: قیمت کاروان های دانشجویی در مقایسه با کاروان های عادی سازمان حج و زیارت (در مقایسه کاروان های هم درجه و هم ردیف آن) حدود 20 تا 40 هزار تومان ارزانتر می باشد.

       9- اعزام عتبات دانشگاهیان در این دوره ازتاریخ 1395/11/01 آغاز و تا 1396/02/01 ادامه خواهد داشت .

      10- بامساعدت بانک ملت، مبلغ 15میلیون ریال برای کاروان های هوایی و مبلغ 10 میلیون ریال  برای کاروان های زمینی وام قرض الحسنه با باز پرداخت 18 ماهه به هر متقاضی و یک نفر همراه تعلق خواهد گرفت(دستورالعمل وچگونگی دریافت تسهیلات پس از مشخص شدن پذیرفته شدگان در قرعه کشی اعلام خواهد شد)

      11- متقاضی دانشجو می‌بایست در سال تحصیلی 95 مشغول به تحصیل باشد و برای اساتید و کارمندان محترم، داشتن شماره حکم کارگزینی الزامی است .

      12- افرادی که قبلاً با کاروان‌های عمره یا عتبات دانشجویی (دانشگاهیان) مشرف شده‌اند منعی برای ثبت نام و تشرف در قالب کاروان‌های عتبات دانشگاهیان را نخواهند داشت .

 

      13- قبل از ثبت نام همراهان با ایشان مشورت کرده و پس از اطمینان از تمایل آنها برای سفرثبت نام نمایید .در ضمن وارد کردن کد ملی حقیقی و منطبق با ثبت احوال اجباری می باشد.

      14- با توجه به حجم تقاضا و درخواست اعزام از شهر کاشان، متقاضیان این شهر می توانند در گزینه انتخاب استان ،کاشان را انتخاب و از اعزام با کاروانهای دانشگاهی این شهر بهره مند گردند.

      15- بازه زمانی تشرف: دختران مجرد از اول بهمن لغایت 14 اسفند پسران مجرد از 15 اسفند لغایت اول اردیبهشت متاهلین و اساتید از اول بهمن لغایت اول اردیبهشت

      16- ازجمله مزایای عتبات دانشجویی یکدست بودن کاروان به دلیل دانشگاهی بودن اعضاء کاروان، برنامه های فرهنگی ویژه برای دانشگاهیان در سفر، تسهیلات بانکی، وهمچنین سهولت اخذ مجوز خروج از کشور مشمولین می باشد که نیازی به مراجعه خود شخص به نظام وظیفه و گذاشتن وثیقه و سایر موارد نیست و این کار توسط ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان صورت می گیرد .



 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر