اخبار
1397/7/2 دوشنبه
سهیلات ویژه شهریه برای اولین بار در دانشگاه پیام نور / آغاز سال تحصیلی بدون دغدغه شهریه، حق دانشجویان است

.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور خبر داد:
تسهیلات ویژه شهریه برای اولین بار در دانشگاه پیام نور / آغاز سال تحصیلی بدون دغدغه شهریه، حق دانشجویان است
دکتر علیزاده از تسهیلات ویژه شهریه برای اولین بار در دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: طبق این تسهیلات جدید و قرارداد دانشگاه با بانک انصار، دانشجویان دانشگاه پیام نور دیگر دغدغه پرداخت شهریه و دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات پایان ترم را نخواهند داشت.
به گزارش روابط عمومی، معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور، آغاز سال تحصیلی بدون دغدغه شهریه را حق دانشجویان این دانشگاه دانست و با اشاره به اینکه تسهیلات متنوعی، متناسب با توانایی مالی دانشجویان برای پرداخت شهریه درنظرگرفته شده است، گفت: کلیه دانشجویانی که در پرداخت کل شهریه خود با مشکل مواجه هستند می توانند به نزدیک ترین شعبه بانک انصار مراجعه کرده و از تسهیلات ویژه شهریه ؛ هم برای شهریه ثابت و متغیر به طور کامل با کارمزد یک و چهار دهم درصد با مهلت بازپرداخت 6 ماهه بهره مند شوند.
وی با اشاره به بخش دوم شامل دانشجویانی که توانایی بازپرداخت اقساط بانک در مدت 6 ماه را ندارند، افزود: این دانشجویان می توانند علاوه بر استفاده از تسهیلات بانک انصار برای شهریه ثابت ، از وام صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم که کل شهریه ثابت و متغیر را شامل می شود و بازپرداخت آن بعد از فراغت از تحصیل است، نیز استفاده کنند.
دکتر علیزاده اذعان داشت: بخش سوم شامل دانشجویانی است که مایل به استفاده از وام و تسهیلات بانک انصار نیستند اما برای پرداخت شهریه متغیر نیاز به مهلت تا زمان امتحانات دارند که این دسته از دانشجویان نیز می توانند با پرداخت شهریه ثابت ثبت نام نموده و شهریه متغیر را به صورت اقساط با مراجعه به سیستم گلستان تا زمان امتحانات پایان ترم به صورت هفتگی، ماهانه و یا هر طور که مایل هستند، تسویه کنند.

تسهیلات ویژه برای دانشجویان خاص
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور با اشاره به تسهیلات ویژه این دانشگاه برای دانشجویان خاص در مناطق محروم گفت: آن دسته از دانشجویانی که عدم توانایی مالی برای پرداخت شهریه آنها توسط دانشگاه محل تحصیل محرز شده است، با همکاری دانشگاه و همچنین بنیاد علوی شرایط تحصیل برای آنها فراهم می شود.

تسهیلات ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر مطابق قوانین و مقررات بنیاد شهید و امور ایثارگران
دکتر علیزاده همچنین درمورد شهریه دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: دانشجویان شاهد و ایثارگر بدون پرداخت شهریه منعی برای ثبت نام در دانشگاه ندارند و طبق قوانین و مقررات بنیاد شهید و امور ایثارگران می توانند از تسهیلات رایگان دانشگاه پیام نور بهره مند شوند.

گفتنی است، اطلاعیه نحوه تشکیل پرونده و دریافت وام از بانک انصار در اطلاعیه سایت www.pnu.ac.ir درج شده است.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر