اخبار
1397/7/23 دوشنبه
اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در رابطه با تکمیل ظرفیت رشته‌های تحصیلی پذیرش صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی (بدون آزمون) آزمون سراسری سال 1397 در مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه پیام‌نور

.

  بدین‌وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان علاقمند به تحصیل در رشته‌های تحصیلی مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه پیام‌نور (اعم از داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 1397 ثبت‌نام نموده و یا ننموده‌اند) می‌رساند ضمن مشخص نمودن رشته و مرکز/واحد آموزشی مورد علاقه خود، با به همراه داشتن مدارک لازم از تاریخ 97/07/22 لغایت 97/08/15 به مرکز/واحد آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه نمایند.
1- کلیه متقاضیان می‌بایست حداکثر تا تاریخ 97/06/31 دارای مدرک دیپلم کامل متوسطه نظام قدیم (دوره چهارساله) یا پیش‌دانشگاهی و یا کاردانی (فوق دیپلم) بوده باشند.
تبصره: آن دسته از داوطلبانی که حداکثر تا تاریخ 97/11/30 موفق به اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی و یا کاردانی گردند، می‌توانند در رشته و یا رشته‌های تحصیلی مربوط متقاضی شوند. (برای نیمسال دوم سال تحصیلی جاری)
2-کلیه متقاضیان «مرد» می‌بایست در زمان ثبت‌نام و شرکت در این مرحله از پذیرش دانشجو، از نظر نظام وظیفه منعی برای ادامه تحصیل نداشته باشند.
3- آن دسته از داوطلبانی که قبلاً در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون سراسری سال 1397 (مرحله شهریور ماه) قرار گرفته‌اند، چنانچه در این مرحله متقاضی ثبت‌نام و ادامه تحصیل باشند و در یکی از مراکز/واحدهای آموزشی ثبت‌نام نمایند، قبولی قبلی آنها در شهریورماه لغو خواهد شد.

روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز طبس

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر